آیا واقعاً به آنها در وب سایت خود نیاز دارید؟

آیا واقعاً به آنها در وب سایت خود نیاز دارید؟


مسیر ناوبری وب سایت چیست؟

Breadcrumb یک اصطلاح رایج است که برای توصیف “مسیر” نحوه دسترسی کاربر به صفحات مختلف یک وب سایت استفاده می شود. این کلمه را هنگام ساختن وب سایت ها زیاد می شنوید – به خصوص وب سایت های تجارت الکترونیک یا سایت هایی با ساختار و عمق صفحه عظیم. این همان مسیر خرده نان است که آنها برای یافتن راه بازگشت به “خانه” از آن استفاده می کنند.

چگونه کاربران وب سایت از پودر سوخاری استفاده می کنند؟

صاحبان وب سایت تمایل دارند روی صفحه اصلی خود تمرکز کنند. و بله، صفحه اصلی صفحه فرود بسیار مهم وب سایت شما است. اما چیزی که مردم همیشه متوجه نمی شوند کاملا محتمل است اکثر کاربرانی که در وب سایت شما فرود می آیند در واقع می توانند نه برای قرار گرفتن در صفحه اصلی شما آن ها هستند شاید فرود در جای دیگری مانند صفحه خدمات داخلی یا پست وبلاگ. بنابراین هنگامی که آنها در یک صفحه داخلی قرار می گیرند، Breadcrumbs به او کمک می کند تا یک “مسیر” در مورد نحوه دسترسی به آن صفحه را به آن شخص نشان دهد و به آنها پیوندهایی به صفحات دیگر بدهد. ناوبری crumb ابزار بسیار ارزشمندی برای کاربران است.

نمونه مسیر ناوبری وب سایت:

نمونه آرد سوخاری

بنابراین در حالی که آنها از این نظر مفید هستند – اگر سایت شما نسبتاً مسطح، با عمق کم یا صفحات زیاد باشد چه؟

آیا هنوز باید آرد سوخاری داشته باشید؟

پاسخ بله است. بنابراین به طور خلاصه!

جان مولر (پادشاه دانش موتورهای جستجو) خود در سال 2021 اظهار داشت که ابزارهای ناوبری ابزاری برای یافتن پیوندهای داخلی و داده های غنی/ساختار یافته در سایتی هستند که موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند. با این حال، او همچنین اضافه کرد که قرار گرفتن آنها مهم نیست. Breadcrumbs تنها یک ویژگی معماری سایت و گزینه ناوبری جایگزین است.

بنابراین در حالی که آنها مهم هستند و وب سایت شما باید دارای نقاط ناوبری باشد – اگر فکر می کنید که آنها بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارند، قرار دادن نباید سنتی باشد.

پودر سوخاری چه فوایدی دارد؟

مزایای استفاده از ناوبری در وب سایت شما عبارتند از:

  • یک گزینه ناوبری جایگزین که پیمایش سایت شما را آسان تر می کند.
  • آنها به کاربران این ایده را می دهند که در کجای وب سایت شما قرار دارند.
  • آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند کدام صفحات سایت شما مهم هستند و ساختار سایت شما چگونه است.
  • کاهش نرخ پرش! این بزرگ است. این مسیر ناوبری کوچک می تواند کاربر شما را به راحتی به جایی که ممکن است بخواهد به جای پرش از صفحه در صورت احساس گم شدن، هدایت کند.

نکاتی برای بهترین اجرای Breadcrumb

  • از کلمه کلیدی صحیح برای عبارت اصلی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر سایت شما یک موسسه حقوقی است، به جای یک کلمه کلی مانند Home، از موسسه حقوقی به عنوان مسیریابی استفاده کنید.
  • آنها را در بالای صفحه قرار دهید. این طرح استانداردی است که کاربران به آن عادت دارند.
  • مطمئن شوید که سایر پودرهای سوخاری معنی دار اما کوتاه و ساده هستند.
  • به صفحه ای که کاربر در حال حاضر در آن است پیوند ندهید. مسیرهای پیمایش همیشه باید از یک صفحه منتهی شوند.
  • از پیوندهای متنی استفاده کنید، نه از تصاویر خرده نان.
  • مطمئن شوید که یک نوع طرح ناوبری را وارد کرده اید.

اگر به جزئیات ناب ناوبری علاقه مند هستید، برای بررسی عمیق طرح و اجرای ناوبری خرده های ناوبری، مرکز جستجوی Google را بررسی کنید.


به دنبال کمکی هستید تا وبسایت خود را در رتبه بالاتر گوگل قرار دهید؟

با متخصصان سئو و بازاریابی اینترنتی در TheeDigital در رالی، NC به شماره 919-341-8901 تماس بگیرید یا برای شروع فرم زیر را پر کنید.

فیلدها با ستاره مشخص شده اند

مورد نیاز هستند.

اطلاعات شما صرفاً به منظور ارائه خدمات شرح داده شده در این وب سایت جمع آوری می شود.

اطلاعات شخصی شما کاملاً محرمانه نگهداری می شود. ما هرگز اطلاعات شما را منتشر نمی کنیم، به اشتراک نمی گذاریم یا به دیگران نمی فروشیم. ما هم از اسپم متنفریم!
درباره نویسنده:

ملیسا رید

ملیسا مدیر پروژه پیشرو در TheeDigital با بیش از 20 سال تجربه در تجارت الکترونیک، طراحی وب و مهارت های مدیریت پروژه است.