«خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج» این ضرب المثلی است که بارها شنیده اید، اما در این زمینه باید بدانید که در صورتی که یک تعریف صحیح و اصولی از بهینه سازی سایت نداشته باشید، نمی توانید اقدام به شروع فرآیند آموزش سئو کنید! قاعدتا یک بار خرید این اکانت ها غیرقانونی نیست ولی اگر بارها و بارها از این روش استفاده کنیم ، خیلی با قوانین سایت ها جور نیست. شما برای این کار می توانید از روش های مختلفی مانند بهبود سرعت سایت، ارائه محتوای قدرتمند، واکنش گرا کردن سایت (ریسپانسیو بودن سایت برای نمایش صحیح در پلتفرم های متفاوت)، پاسخگویی به نظرات کاربران در رابطه با محصولات و خدمات شما و … در این روش کلاسهای مختلف، هرکدام به شکل یک فرضیه دارای احتمال در نظر گرفته میشوند. به نظر می رسد از دید گوگل وقتی دو سایت با هم لینک دوطرفه دارند به نوعی با هم به اصطلاح Affiliate هستند و ارتباط دارند و بالا بودن رتبه یکی باعث بالا رفتن رتبه دیگری می شود. اما در سیستم جدید ایندکس گوگل یعنی کافئین، زمان کمتری برای ایندکس و جمع آوری مطالب نیاز است. آموزش سئو و فرآیند یادگیری آن، سخت، دشوار و زمانبر است که شاید هر کسی نتواند تا انتهای مسیر آن موفق عمل کند!
یادگیری بهینه سازی سایت و یا همان SEO برای افرادی که به دنبال یادگیری مهارتی کاربردی و پولساز هستند، اشخاصی که می خواهند کسب و کار خود را تا حد قابل قبولی رشد دهند و غیره می تواند، یک گزینه عالی محسوب شود، اما چگونه باید SEO را اصولی یاد گرفت؟ مطالب آموزش سئو را میتوانید از این صفحه دنبال کنید و قدمبهقدم با من همراه باشید. سئو درواقع مجموعهای از روشهای بهینهسازی برای بیشتر دیده شدن یک سایت در نتایج مرتبط و هدف آن سایت در موتورهای جستوجو است. نام این سایت از نام کتابخانه سلطنتی اسکندریه مصر (Royal Library of Alexandria) که مهمترین و بزرگترین کتابخانه جهان باستان بوده، الهام گرفته شده است. برای اینکه از این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است که به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از آکادمی وبکیما مراجعه کنید. بهتر است بدانید که سئو حرفه ای شاید در ظاهر کلمه خیلی بزرگ باشد، اما واقعا تکنیک های آن ساده است و فقط کافی است که آن ها را به صورت اصولی و درست به کار ببرید و همچنین صبر مهمترین عاملی است که باید در کنار آن داشته باشید. معمولا این اثبات شده است که سایت هایی که بر اساس اصولی که در دوره های آموزش سئو به آن ها یاد داده می شود، سایت خود را بازبینی کرده اند، می توانند در زمان های کوتاهی، تعداد زیادی مخاطب به سمت خود جذب کنند.
هرچقدر که این فرآیند به شکل بهینه سازی تری انجام شود، کاربر رضایت بیشتری را در نهایت می بینید که باعث می شود، شما روز به روز در حال جذب ورودی های بیشتری از طریق موتور جستجو برای سایت خود باشید. طبق آمارهای رسمی منتشر شده توسط موتور جستجوی Google، به صورت میانگین بیش از 32 درصد کاربران موتورهای جستجو دارای پلتفرم دسکتاپ و 24 درصد کاربران پلتفرم های موبایل بر روی اولین رتبه گوگل کلیک می کنند و این به معنای جذب حداکثری کاربر است. مجموعه این عوامل، باعث فرستادن سیگنال مثبت به گوگل و افزایش بازدید سایت شما خواهد شد. اگر سایت کسب و کار، تیم یا حتی خود شخص شما بتواند در صفحات موتور جستجو رتبه خوبی کسب کند، باعث می شود که شما بتوانید به صد ها و یا شاید هزاران مخاطبی که کلیدواژه های هدف کسب و کار شما را جستجو می کنند، دسترسی داشته باشید. یعنی باید به ترتیب از مرتبط ترین صفحه تا صفحات با ارتباط کمتر منظم شوند. 2. نمایه گذاری (indexing): در این مرحله دیتاهای خزش شده، دسته بندی و نگه داری میشن تا با سرعت خیلی بیشتری قابل دسترس باشن. سیستم ایندکس مطالب در گدشته به صورت طبقه بندی شده بود.
مدت زمان زیادی برای ایندکس مطالب جدید برای همه سایت ها نیاز بود. در ادامه دانشجو به پرسشوارهها پاسخ کتبی میدهد و در قسمت دوم نیز ابتدا حداقل به دو پرسش مرتبط با متن پاسخ شفاهی و در ادامۀ تمرین ساختواژه را انجام میدهد؛ سپس در مواجهه با متن دوم، قبل از خواندن آن یک تمرینِ پرکردن جای خالی متن و مجدداً تمرین درک مطلب و نیز متنی کوتاه برای ترجمه را انجام میدهد. در رابطه با این اصل، تعاریف بسیار زیادی ارائه شده است، اما برای شروع ابتدا به بهتر است که به کلمات اصلی حرف اختصاصی SEO بپردازیم. جک، بازنشسته نیروهای نظامی است و متوجه می شود که پلیس با باندهای مواد مخدر همکاری می کند. ولی نویز اضافهای که توسط برخی از این دستگاهها روی یک کانال مشابه تولید میشود باعث کند شدن زمان واکنش دستگاه و افزایش تأخیر میشود. دریافت کنید و صبر کنید تا خزنده گوگل لینک ها را دنبال کند تا به سایت شما برسد، این پروسه ممکن است بین 1 روز تا 2 هفته زمان ببرد. قبل از اینکه وارد تعریف سئو بشویم، لازمه که بدانیم موتورهای جستوجو، مثل گوگل، به چه طریق به دنبال نتایج مرتبط میگردند؟ برای مثال یکی از استراتژیهای سئو کلاه سفید، ارائه محتوای با کیفیت و مرتبط با هدف جستجو، به خوانندگان است که هدف آن رضایت خواننده و بهبود تجربه کاربر است.