برندسازی یک استراتژی در بازاریابی دیجیتال است اما مراحل آن به سئو سایت شباهت زیادی دارد. همه ما از این واقعیت آگاه هستیم که بدون داشتن ترافیک وب سایت در بازاریابی آنلاین ، قادر به فروش بالا در فرصت های بدست آمده نخواهیم بود. در بخش مشکلات و اطلاعیهها، معمولاً مشکلاتی که سایت شما ازنظر سئو دارد و یا اطلاعیههایی که میخواهد به شما در رابطه با لایسنس یواست سئو بدهد و موارد دیگر را مشاهده میکنید، میتوانید این مشکلات را در این قسمت بررسی و حل کنید. اگر از برچسبها استفاده میکنید، این قسمت را روی بلی قرار دهید. اگر روی این گزینه کلیک کردید ولی نقشه سایت را مشاهده نکردید، پیشنهاد میکنم یک بار این گزینه را روی حالت خاموش قرار دهید و روی گزینه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید و دوباره آن گزینه را روشن و سپس ذخیره کنید. یعنی اگر این گزینه روشن باشد و شما یک پستی را در سایت خود مشاهده کنید، در بالا یک چراغ بهصورت سبز، قرمز یا نارنجی به شما نشان میدهد که این پست ازنظر آنالیز سئو چه وضعیتی دارد، همانطور که گفتم این مورد کاملاً بستگی به کلمه کلیدی دارد که شما روی سایت خود قرار میدهدید. یعنی شما زمانی می توانید انتظار ترافیک بالا داشته باشید که بتوانید تاثیر لینک بیلدینگ در سئو را معنادار جلوه دهید.
ترافیک شبکه های اجتماعی از مهمترین منابع برای کسب بازخورد مناسب در مبحث دیجیتال مارکتینگ به شمار می روند. این کدها به طور مستقیم بازدید وب سایت شما را افزایش نمی دهند.اما پیاده کردن این ساختار می تواند قالب وب سایت شما را برای دسترسی بهتر موتور های جستجو به وب سایتتان بهینه کند.موتورهای جستجوبهتر وب سایت شما را پیدا می کنند و در نتایج جستجو بهتر نمایش داده می شوید همین امر موجب می شود که ترافیک ورودی به وب سایت شما افزایش پیدا کند. اما اگر وبسایتی با چند نویسنده دارید که هرکس مطالب خودش را مینویسه میتونید بایگانی نویسنده را فعال کنید تا مخاطب با سرچ کردن اسمش به همه نوشته هاش دسترسی پیدا کند. درهرصورت ازنظر پاراگرافها، طول پاراگراف، تعداد پاراگراف، تقسیم شدن تیترها بین مطالب و موارد دیگر، راهنماییهای بسیار خوبی به شما میکند، پس پیشنهاد میکنم این گزینه هم فعال باشد. فرمت پستها یا ساختارها مطابق با نوع محتوای شما فیلم است یا عکس و یا صوت و متن میتونید در بایگانی ها قرار دهید که پیشنهاد من این است که این بایگانی ها را غیرفعال کنید.
در قسمت جدا کننده میتوانید انتخاب کنید که در بین عنوان های شما چه نوع جدا کنندهای فاصله بندازه و چی برای کاربر شما بهتر است که پیشنهاد من اینه از همان جدا کننده پیش فرض استفاده کنید. قسمت بعدی افزودن عبارت کلیدی کانونی بیشتر است که زیاد تأثیری در سئو سایت شما ندارد مگر اینکه از آن برای موارد و یا سایتهای خاص بتوانید استفاده کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل در شهرهای تهران و کرج نمیدانند که سئو و بهینهسازی سایت خود را از کجا شروع کنند و چه استراتژیهایی را دنبال نمایند. بهتر است که خود توضیحات متا را قرار بدین اما مهم ترین نکته در توضیحات متا استفاده از کلمه کیلیدی و عنوان مقالتون است. پایین تر سئو تایتل یا عنوان سئو را فقط روی seo title و یا عنوان سئو قرار دهید که در ویدیو به طور کامل آموزش دادیم. دسته های محصولات را هم اگر استفاده میکنید روی بلی قرار دهید و عنوانش را روی term title تنظیم کنید. رقابت بر سر کلمه کلیدی طولانی همیشه کمتر است به همین خاطر سریعتر در بالای لیست نتایج جستجوی گوگل قرار میگیرید. در مرحله تحقیق کلمات کلیدی شما باید لیستی از کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی طولانی Longtail و کلمات کلیدی LSI را تهیه و به این کلمات براساس سختی کلمه و میزان جستجو توسط کاربران رتبهای بدهید.
مثلاً در اینجا تعداد جملات طولانی است و اگر یک سری نقطه بگذاریم، مشکل را حل میکند؛ البته این طول جمله بیشتر برای زبانهای خارجی است و در زبان فارسی یا عربی ساپورت نمیشود، درنتیجه زیاد به این گزینه طول جمله توجهی نکنید. تمرکز ما دستیابی به نتایج مثبت در رتبه بندی و موفقیت طولانی مدت برای مشتریان و اجرای استراتژی های موثر به طور کارآمد است. تفاوت بین پیشنهادات مختلف و تغییرات بسته در حجم خدمات ارائه شده و هزینه آنها نهفته است. در این بخش شما میتوانید آدرس حساب کاربری خود در شبکههای اجتماعی مختلف را وارد کنید. تب بعدی که در صفحه تنظیمات یواست سئو مشاهده میکنید “ابزارهای وبمستر” ابزارهای وبمستر است که میتوانید کد تأیید سیستمهای مختلف مثل Baidu، Bing یا گوگل را تعریف کنید و سایت خود را برای ثبت کردن در گوگل یا هر جستجوگر دیگری، با استفاده از کد تأییدی که این سیستم به شما میدهد تأیید کنید.