استفاده از سئو کلاه سفید این امکان را میدهد که در راستای اجرای قوانین گوگل بتوانید وضعیت مناسبی برای وب سایت خود رقم بزنید. در این تحقیق آن ها 10 سایت جدید ساختند و در نیمی از آن ها به سایت های معتبر و بزرگ لینک دادند و در مابقی این کار را نکردند. با دیدن نتیجه ی این تحقیق همه ی ما متوجه شدیم که این کار تا چه حد برای سایت ما مفید است. اگر شما در سایت های کتابخانه ای و پی دی اف هایی که در اینترنت منتشر شده اند لینک داشته باشید آن گاه backlink از نوع کتابی خواهید داشت. اسکیماها به صورت مستقیم بر روی سئوی سایت شما تاثیر نمی گذارند اما به چند دلیل بر روی سئوی سایت شما اثر مثبتی می گذارند. حتی می توانید عنوان را به صورت سوالی نیز مطرح کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. شما می توانید از طریق جستجو در الکسا، رتبه بندی سایت های اینترنتی را بر اساس کلمه کلیدی، زمینه فعالیت و بازدیدکنندگان آن بررسی کنید. اگر از این اسکیما استفاده کنید ممکن است مانند تصویر زیر گوگل شما را به کاربران معرفی کند و با بالاتر رفتن کلیک ها، سئوی کلی وب سایت شما نیز بهتر خواهد شد.
اگر نمی دانید انکرتکست چیست باید بگوییم که متنی است که شما آن را به صفحه ای دیگر لینک می دهید. بسنجید. در این صورت فقط یک محتوا سئو شده ایجاد نمی کنید بلکه اعتبار موضوعی را هم در نظر گرفته اید. سئو هم مانند هر تخصص دیگری دارای یکسری مفاهیم پایه و اولیه است، و افرادی که میخواهند به عنوان یک سئو کار حرفه ای فعالیت کنند، باید به صورت اصولی و گام به گام با مفاهیم پایه و مبتدی، و مفاهیم پیشرفته و حرفه ای آن آشنا شوند. این فرایند پایه و اساس گزارش های ترافیک وبی است که این شرکت ارائه میکند. حتی این کار امروزه به قدری توسعه پیدا کرده است که شرکت ها و آژانس های مختلفی به همین علت راه اندازی شده اند و افراد یا ارگان ها و گروه ها و … این روزها باتوجه به حضور تمام افراد در خانه، مصرف ترافیک شبکههای اینترنت خانگی افزایش یافته است.
برخی روزها از افراد دیگر بخواهید که در اینستاگرام شما تولید محتوا کنند. به جرئت می توان گفت که تگ تایتل یکی از مهم ترین بخش های سئوی داخلی است زیرا این سیگنال را به گوگل می دهد که کیورد اصلی شما چیست. اگر دقت کرده باشید هم در نسخه ی دسکتاپ و هم نسخه ی موبایل، گوگل URL را در بالای تگ تایتل نمایش می دهد و این خود دلیلی بر مهم بودن ساختار URL است. از بهینه کردن آدرس های URL غافل نشوید. نکته ی دیگری که در رابطه با بهینه سازی تصاویر وجود دارد، تعریف متن جایگزین یا alternative text است. اولین نکته در مورد تصاویر این است که سعی کنید از عکس های اورجینال استفاده کنید و از قراردادن عکس های تکراری از مابقی سایت ها دوری کنید. بهینه بودن تصاویر نقش مهمی در رتبه بندی گوگل دارد. یکی از مهم ترین بخش های بهینه سازی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی است. شاید فکر کنید که این مسئله فقط در حد یک تئوری است اما باید بگوییم که مجموعه reboot online تحقیق جامعی بر این موضوع انجام داده است. همچنین در ادامه صفحه ویرایش محصول شما میتوانید یک توضیح مختصر و کوتاهی درباره محصول خود بدهید تا درکنار تصویر محصول در وبسایت نمایش داده شود.
یکی از پارامترهایی که اعتبار شما را به گوگل اثبات می کند، تعامل کاربران با سایت شماست. شاید تعجب کنید اما تنها کافیست این دو نکته را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گامی بزرگ در سئوی داخلی خود بردارید. این لینک سازی دو منفعت بزرگ برای شما دارد. ساختار لینک سازی داخلی به گوگل کمک می کند تا صفحات با ارزش تر و اصطلاحا تارگت شما را شناسایی کند. در سال های گذشته گوگل در پردازش تصویر قدرت بالایی نداشت ولی در حال حاضر حتی اگر متنی روی تصویر قرار دهید، گوگل آن را پردازش می کند و متوجه می شود که آیا عکس و مطلب با هم ارتباط معنایی دارند یا خیر. در این حالت نه تنها ممکن است سفارش خود را ثبت کند بلکه زمانی که در سایت شما سپری می کند و تعداد صفحاتی که بازدید می خورند بیشتر می شود. مورد اول این است که اگر از اسکیمایی مانند سوالات متداول استفاده کنید، احتمال اینکه کاربران بر روی سایت شما کلیک کنند، بیشتر خواهد شد زیرا ممکن است سوال کاربر در میان این سوالات جای گرفته باشد و با دیدن آن مطمئن می شود که در سایت شما به پاسخ خود خواهد رسید. از سوی دیگر با قراردادن اسکیمای FAQ پیکسل های بیشتر در نتایج گوگل را از آنِ خود می کنید و این به نفع سایت شماست.