ابزار Keyword Explorer وبسایت MOZ ابزار قدرتمندی در دست سئو کاران حرفه ای است. تفاوت بین SEO کلاه سیاه و SEO کلاه سفید مربوط به تکنیک های مورد استفاده در هنگام تلاش برای بهبود رتبه موتور جستجو در وب سایت است. به طور خلاصه، هدف اصلی شما از تولید تگ عنوان و نوشتن توضیحات متا باید این باشد که کاربر ترغیب به ورود به وب سایت شما و استفاده از خدماتی که ارائه می کند، بشود. برای نصب افزونه ووکامرس در داشبورد سایت وردپرسی خود با انتخاب منوی افزونه ها و گزینه ی افزودن افزونه، وارد صفحه مورد نظر شوید. پژوهشی در سال 1377 با ارائه طرح « بررسی عناصر تصویری در آرمهای دولتی » انجام شده است که مسأله پژوهش : نحوه به کارگیری و انتخاب عناصر تصویری در طراحی آرمهای دولتی ایران در دوره 20 ساله ( 77 – 57) بوده است. یافته های بررسی ها در مورد انواع آموزش (رسمی و غیررسمی) زیست محیطی ارایه شده در مدارس ابتدایی نشان می دهد که بر اساس گزارش دفتر مشارکت و آموزش همگانی سازمان حفاظت محیط زیست (1387) وضعیت موجود آموزش رسمی محیط زیست در مدارس کشور با توجه به ایجاد شرایط مساعد و حساسیت های لازم در وزارت آموزش و پرورش در دو مقطع دبستان و دبیرستان، نسبتا خوب ارزیابی می گردد.
کشور، دولت، مدارس و معلمان باید این موضوع را الویت بدهند و در مراکز آموزشی یک اخلاق زیست محیطی تولید بنمایند (10). در این زمینه یکی از این مخاطبین اولویت دار دانش آموزان هستند و نخستین سازمان متولی امر آموزش دادن دانش آموزان در کشور، وزارت آموزش و پرورش است. نتایج پژوهش پرهیزکار (1391) نشان داد که به مفاهیم و مولفه های اصلی محیط زیست در محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان به طور یکسان توجه نشده است. شاه ولی و استوار (1388) به بررسی آگاهی و نگرش معلمان و دانش آموزان مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی جزیره کیش برای تعیین نیازهای آموزشی زیست محیطی آنان پرداختند، نتایج به دست آمده از دانش آموزان ابتدایی نشان داد که دانش زیست محیطی آنان در سطح متوسط است. هم چنین شناخت مناسبت های زیست محیطی کمک بسیار زیادی به بروز رفتارهای دانش آموزان خواهد کرد(17). از زمانی که نگرانی فزاینده در مورد محیط زیست به یک موضوع اجتماعی تبدیل شده است، یکی از حوزه های پژوهشی که در جامعه شناسی محیط زیست مطالعات زیادی را به خود اختصاص داده است، مطالعه نگرش، ارزش ها و رفتارهای زیست محیطی است.
سومین دیدگاه، دیدگاه اخلاق گرا است، که به ویژه در ارتباط با حفاظت از طبیعت از مبانی بسیار محکمی برخوردار است. شاید در گذشته برتری یک کسبوکار تنها به ارائه یک محصول منحصربهفرد در زمان خود وابسته بود اما پرسش این است که در حال حاضر و در دنیای امروزی چه محصول بدیع، منحصربهفرد و بیرقیبی در بازار وجود دارد؟ لذا اگر قرار است محتوای متون آموزشی به عنوان پیش درآمدی در تعیین نگرش های دانش آموزان نسبت به محیط زیست باشد، باید محتوای متون فوق در راستای این اهداف تدوین و تنظیم شود، به نحوی که بیان کند محیط زیست ایران از چه وسعت و فضایی برخورددار است. آلودگی زیست محیطی، به هرگونه تغییر در ویژگی اجزای متشکله محیط گفته می شود، به نحوی که استفاده پیشین از آن ها را ناممکن می گرداند و به طور مستقیم یا غیرمستقیم منافع و حیات موجودات زنده را به مخاطره می اندازد (7). میلر به نقل از مخدوم معتقد است که معضلات زیست محیطی در پی تغییرات نامطلوب در خواص فیزیکی، شیمیایی و زیستی هوا، آب و زمین به وجود می آیند. پیروان مکتب اکولوژیسم بر این باورند که پدیده های طبیعی و به ویژه موجودات زنده دارای ارزش ذاتی می باشند که این ارزش، در نظام عرضه و تقاضا و اساساً در نظام اقتصادی حاکم بر جهان، یا محاسبه نمی شود و یا غیر قابل محاسبه است.
بدیهی است که این تغییرات نامطلوب، سبب به خطر افتادن سلامت، بقا و فعالیت های انسان و سایر موجودات زنده زیست کره خواهد شد (18). در ایران طبق ماده 9 قانون حفاظت و به سازی محیط زیست (مصوب 1353و اصلاحیه1371) معضلات زیست محیطی شامل پخش یا آمیختن مواد خارجی با آب، هوا، خاک یا زمین است، به میزانی که باعث تغییر کیفیت فیزیکی، شیمیایی یا زیستی آن ها می شود و این تغییر زیان آور به حال انسان، موجودات زنده، گیاهان و یا آثار و ابنیه می باشد. علاوه بر برنامه های گفته شده اپلیکیشن های دیگری نیز هستند که می تواند به شما در زمینه تولید محتوای مناسب برای موبایل کمک کند. شاید یکی از بهترین مثال ها برای شرح Latent Semantic Indexing این است که در گوگل زمانی که یک عبارت را جستجو می کنید، خود گوگل یکسری کلمات دیگر را نیز به شما پیشنهاد می دهد، این کلمات را گوگل با استفاده از متد Latent Semantic Indexing پیدا می کند و برای درک بیشتر متن شما و نمایش به کاربران بصورت هدف مند و هوشمندانه از این روش استفاده می کند. باقرآبادی (1375) با تاکید بر نقش آموزشی این کارگاه، هدف آن را ایجاد اخلاق جهانی جدید می داند که در ریشه کن کردن فقر، آلودگی و بی سوادی موثر بوده است (8). دو سال بعد یعنی در سال1977کنفرانس بین المللی آموزش محیط زیست در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.