به استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید همانطور که از نام این فرآیند مشخص است، تولید محتوا یک چرخه است؛ یعنی نقطه پایان مشخصی ندارد و در طی زمان همواره باید این چرخه طی شود و هر بار با توجه به آخرین الگوریتمهای گوگل بهینهسازی شود و کسب و کار شما همواره باید به این کار ادامه دهد تا بازاریابی محتوایی پیوسته و موفقی داشته باشید. مطلع کردن فالوورها از آخرین اخبار بیزینس خود از دیگر مواردی است که میتوانید در برنامهی تولید محتوای خود برای اینستاگرام قرار دهید. شاید مهم ترین سوالی که در برابر تولید کنندگان محتوا قرار دارد، این است که «چگونه برای سایت خود، تولید محتوا کنیم؟ شما نمایندهی شرکت خود بوده و در برابر احساس نارضایتی مشتریان از خدماتتان، مسئول هستید. آیا افراد دیگری هم هستند که میتوانند مشتری شما باشند اما تا به الان متوجه نشدهاید؟ احتمالا برای جبران لطف شما هم که شده این کار را برایتان انجام میدهند. این عملکرد فوق العاده در نتایج جستجو به لطف تکنولوژی ساخت لینک های سیاه و سفید که در زیر رادار گوگل تضعیف شده است.
همیشه به یاد داشته باشید که همۀ مشتریها در یک سطح از آگاهی نیستند. نکته مهم در حین فروش این دسته از محصولات، آگاهی فروشنده از نحوه تبلیغ کالا در اینستاگرام و وبسایت است. حال چرا لینک اول مهم تر است؟ بنابراین از ضمیر اول شخص مفرد در جملات خود استفاده کنید. گاهی اوقات به جای آنکه توضیحات خود را برای مشتری تایپ کنید، آن را به صورت ویدئویی ضبط کنید و مراحل انجام کار را به او نشان دهید. فرایند تولید محتوا یک پروسه یکباره نیست که بعد آن را رها کرد، بلکه باید همواره تلاش کنید محتواهای قدیمی سایتتان را با توجه به اطلاعات جدید که منتشر شده، آپدیت کنید در غیر این صورت این صفحات رتبه خود را از دست میدهند. تشریح اطلاعات فنی هیچ کمکی به کاربر نخواهد کرد. چرا که گوگل همواره الگوریتمهای خود را طوری تنظیم میکند که بهترین و مرتبطترین نتایج را برای کاربران با جستجوی هر کلمه کلیدی نشان دهد زیرا در این صورت میتواند میلیونها کاربر را ترغیب به استفاده از موتور جستجوی خود کند. پلتفرم وردپرس بسیار کاربر پسند است و مورد استقبال خیلی از متخصصین و افراد مبتدی می باشد. همیشه سعی کنید طوری نیازهای مشتری را برطرف کنید که در پایان مکالمه، جملهی “خب، خیلی ممنونم. من دیگر مشکلی ندارم” را از زبانش بشنوید.
پیشنهاد میدهیم سری به دوره فروش اینترنتی ما بزنید؛ در این دوره کامل برایتان توضیح دادهایم که چطور مشتری را نگه دارید و محصولتان را آنلاین بفروشید. اگر میخواهید بدانید پست وارونه چیست، در ادامه با ما همراه باشید. میخواهید درآمد وب سایت خودتان را افزایش دهید؟ اگر فروشگاهتان ظاهری خسته کننده، بی روح و بهم ریخته داشته باشد، احتمالا بدون خرید آن جا را ترک میکند. برای مثال یک ایمیل تهیه کرده و آن را برای تمام مشتریان ارسال کنید. ارسال خبرنامه، دعوت نامه و به طور کلی هر ایمیلی که در ایمیل مارکتینگ برای مشتری هاتون میفرستن کم کم باعث میشه شما پیشرفت کنید.ممکنه تاثیرش آنی نباشه ولی کم کم این تاثیر رو میبینید. در متن ایمیل خود بابت مشکل پیش آمده معذرت خواهی و با آنها همدردی کنید. مشکل مشتری را بپذیرید و بابت بروز آن عذرخواهی کنید، اما وقت و تمرکز خود را روی روشهای رفع آن بگذارید. عبارت “خوشحالم میشوم به شما کمک کنم” باعث میشود مشتری احساس بدی بابت سوالهای خود نداشته باشند.
چون که مشتریان شما از مردم هستند! در این قسمت به شما خواهیم گفت که چگونه در شرایط سخت و دشوار با مشتریان خود صحبت کنید. گفتن عبارت متأسف هستم حتی زمانی که ایراد پیش آمده از طرف شما نباشد، یک الزام است. تنها چیزی که اهمیت دارد نوع برخورد با مشتری و جملهبندی شما در زمان گفتگو با اوست. 4. بعد از انجام این کار صفحهای برای شما باز خواهد شد. فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی یا مجازی: در این نوع فروشگاه محصولاتی عرضه می گردد که خریدار بعد از پرداخت هزینه محصول را همان لحظه دانلود می کند مانند فروشگاه اینترنتی افزونه سایت یا تصاویر گرافیکی. بعد از برطرف شدن مشکل، وضعیت را به آنها اعلام کنید. دستورالعملهای ساده نویسی را مطالعه کنید و متن خود را از روی آنها بنویسید. عملکرد سایت و میزان رضایت کاربران و تاثیر گذاری روی آنها در اختیارتان قرار می دهد. موضوعات زیادی در تابستان ۹۹ میتواند در دستور کار وب مسترها و تولید کنندگان محتوای فارسی قرار بگیرد تا از فرصت فراغت بسیاری از کاربران در این روزهای گرم سال استفاده کرده و مطالب پربیننده و پر بازدید را تولید کنند. این کار هم راحتتر است و هم مشتری را بهتر راهنمایی میکند.