منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • آسانترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه 1 گوگل – تکفارس

آسانترین روش برای رساندن صفحات کم رقابت به رتبه 1 گوگل – تکفارس

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

این نوع محتواها، در دسته بازاریابی ویروسی قرار میگیرند. 86 درصد از تیم­های بازاریابی از پست­های وبلاگ به عنوان ایجاد سرنخ اصلی استفاده میکنند. باید حتماً صاحب اثر اجازه استفاده از آهنگ را داده باشد. اگر ما تولید محتوا یی انجام داد و برای آن یک آهنگ پس زمینه قرار دادید. اگر آن آهنگ شامل قوانین کپی رایت صاحب اثر می باشد، محتوای تولید توسط شما حذف خواهد شد و یا اصلاً امکان قرار دادن آن اصلاً وجود نخواهد داشت. اما سئو همیشه در حال تغییر است و هر چند وقت یکبار گوگل تغییری در الگوریتم های رتبه بندی و روش فهرست کردن محتوا و ساختار صفحه نتایج جستجو به وجود می آورد. آن ها (هشتگ ها) پیدا کردن مطالب شما را برای کسانی که در حال حاضر فالوئینگ شما نیستند آسان تر می کنند و آنها برخی از راه های اصلی هستند برای اینکه مردم فیلد های جدید را پیدا کنند. کاربرانی که فقط از 3،4 هشتگ استفاده میکنند؛ بخش مهمی از ترافیک برای محتوای خود را از دست میدهند. شما با استفاده از تگ و هشتگ شما را در نتایج جستوجو قرار میدهد و آن را در بخش ویدیوهای مرتبط پیشنهادی یوتیوب قرار دهد. اگر فرصت قرار دادن مطلب در این شبکه ها را ندارید میتوانید از سرویس رایگان IFTTT استفاده کنید .

نکته دیگر این است که اگر در شبکه های اجتماعی دیگر مثل linkedin و instagram فالوور دارید می توانید آنها را نیز ترغیب کنید تا ویدیو منتشر شده شما را در یوتیوب دنبال کنند. کلمات کلیدی ای که برای ویدیو خود استفاده میکنید نقش تعیین کننده برای رسیدن این محتوای کلیدی در دست مخاطبین است که دنبال طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ میگردد. مثلا کسی به دنبال ترفند های فتوشاپ برای طراحی کارت ویزیت میگردد. 232) چهار نقش کلیدی کتب درسی در برنامة آموزشی را معرفی مینمایند: اول، «وسیلهای برای تربیت معلم و زبانآموز»؛ دوم، «پشتیبان معلم» که در این صورت از مسئولیت جستجوی مطالب درسی توسط معلم میکاهد؛ سوم، «فراهم کنندة تصویر حتیالامکان کاملی از روند تحول آموزشی» و چهارم «حامی روانی معلم». به همین دلیل شما باید به بخش آموزشی مراجعه کنید و همهی نکات را در تولید محتوا به درستی رعایت کنید. تا چه اندازه در فرایند تولید محتوا،به مباحث مرتبط با طراحی آموزشی توجه میشود؟ باید تولید محتوا به گونهای انجام گیرد که موجب جذب مخاطبان شوند و اینکه یک مخاطب وقتی وارد صفحه شما می شود به راحتی از آن خارج نشود و برای حداقل چند دقیقه در صفحه شما بماند.

پس از تهیه سیاهه کاملی از مؤلفههای ظاهری و محتوایی ارزیابی کتاب­های کودکان رده سنی الف و ب و ادغام و حذف مؤلفههای تکراری، با همکاری سه متخصص حوزه روانشناسی کودک و خلاقیت، این مؤلفه­ها در هر یک از چهار گروه خلاقیت گیلفورد و بر اساس محدوده مفهومی آنان، تقسیمبندی شدند. یکی دیگر از روش های تبلیغاتی بروشور است که خدمات و محصولات در ظاهر مورد دلخواه تهیه می شود و برای اینکه تبلیغ صورت بگیرد باید به دست افراد رسانده شود که نیازمند متن زیادی است. اما دقت کنید اگر کانالی با هدف کسب درآمد از طریق تبلیغات ایجاد شده باشد و ویدیویی مغایر با قوانین ایجاد کرده باشد و درآمد را برای آن قطع نکرده باشد، این سرویس به طور کلی برای شما حذف خواهد شد. یکی دیگر از قوانین این است که نباید محتوای توهین آمیز تولید کنید. پس میتوانید مطابق نیاز آن ها در یوتیوب تولید محتوا کنید. این روزها تولید محتوا تبدیل به ستونی شده است که پایههای هر سایت روی آن بنیان میشود. تولید محتوا ی ویدیویی با کیفیت و مناسب یکی از شروط اصلی برای کسب درآمد است. یک راه کار برای کسب درآمد از یوتیوب تبلیغات میباشد. وارد پروفایل خود شوید و قسمت Monetization را انتخاب کرده بعد از این مرحله باید در سرویس AdSense ثبت نام کنید (این سرویس چون در ایران مسدود میباشد باید از یک واسطه کمک بگیرید، مثلاً یک شخص که خارج از ایران زندگی میکند) خوب این سرویس مهم است به دلیل اینکه واریز درآمد به دست آورده را تضمین می کند.

تولید محتوا یی که در کانال شما صورت گرفته است نیز بررسی می کند. ما به شما ایجاد یک کانال درآمد زا را شرح خواهیم داد. برای کسب درآمد با کمک تبلیغات در یوتیوب باید به یک سری قوانین جزئی تر توجه کنید. باید به قوانین کپی رایت توجه کنید. خوب اینجا باید از قوانین تولید محتوا یوتیوب پیروی کنید یکی از قوانین که بسیار مهم است، محتوای تولید شده به هیچ وجه نباید کپی باشد. پس از اینکه شما این مراحل را پشت سر گذاشتید، باید یک محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید. اینکه چطور باید کلمات و نقلقولها را در قالب پستها و تصاویر اینستاگرامی جای دهید، در آینده در مقالههای جدید توضیح خواهیم داد ولی فرم کلی بهاین صورت است که در قالب تصویر ۱:۱ تصویری که شامل سوژه اصلی است به یک سمت متمایل میشود و در سمت دیگر که بکگراند آن سوژه است، نوشتهای درج میشود. پرسونا کمک میکند تا بدانید مشتریتان چه رفتارهایی دارد، واکنشهای او به مسائل مختلف چگونه است، موانع ذهنی که او را در برابر شما دلسرد میکنند کدامند، چه اهدافی دارند، چه چیزهایی نیاز دارند و در نهایت شما در قبال آنها چه کاری میتوانید انجام دهید.